Frissítő italok

Kik a kategória és az egyes márkák fogyasztói, hogyan, mivel és miként lehet őket elérni?

Kihívás: Egy telített piacon a fogyasztók megismerése és profilozása kulcskérdés, ahogyan az is elengedhetetlen hogy tudjuk azt, hogy milyen médiamix-szel érhető el legjobban a célcsoport.

Megközelítés: TGI adatok alapján célcsoport profilozás, külön fókuszálva a kategória és az egyes márkák fogyasztóinak különbségére.

Insight: Kik a fogyasztók, mi érdekli őket, mi számukra az igazán fontos, online vagy offline médiában lehet-e jobban elérni őket?

Hatás: Az igazi fogyasztókra optimalizált, célcsoport specifikus marketing- és kommunikációs mix kialakítása.

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

FRISSÍTŐ ITALOK - letölthető esettanulmány

Frissítő italok
(tea, kávé, víz, űdítő…)

  • szénsavas és szénsavmentes üdítők
  • kólák és gyümölcslevek
  • ízesített és natúr vizek
  • kapszulás, instant, hagyományos kávék és cappuccinók
  • filteres, dobozos és gyógyteák

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu