Személyes higiénia

Létezik arcápolás kategória a borotválkozáson túl a férfiak körében? Kik használnak arctisztító termékeket közülük?

Kihívás: Férfiaknak szánt arclemosó gél piaci lehetőségeinek felmérése

Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, az arctisztítók piacának vizsgálata a férfiak körében termékkategóriák, márkák szempontjából, illetve a használói bázis felmérése és részletes bemutatása szocio-demográfiai valamint életstílus szempontjából

Insight: Arctisztító termékeket csak azok használnak a férfiak körében, akik az átlagosnál lényegesen nagyobb figyelmet szentelnek a külsejüknek. Elsősorban a legfiatalabb korosztály tagjait, ugyanakkor a fiatal középkorúak körében is magas a külső iránti figyelem, így érdemes lehet e célcsoportot is célba venni.

Hatás: A célcsoport sajátosságait figyelembe véve érdemes a kommunikációt tervezni mind tartalmi, mind csatornaválasztás szintjén

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

SZEMÉLYES HIGIÉNIA - letölthető esettanulmány

  • uniszex test, arc és lábápolási termékek és márkák,
  • ehhez kapcsolódó attitűdök

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu