Vásárlás / shopping

Milyenek az üzletláncunk vevői? Hogyan tudjuk őket jellemezni?
Milyen termékeket, árakat, akciókat stb. szeretnének?

Kihívás: Az üzletlánc vevőinek megismerése, igényeik feltárása, a preferált szegmensek szükségleteinek mind teljesebb kielégítése

Megközelítés: TGI adatok átfogó elemzése, az élelmiszer, illetve egyéb kategóriák vásárlási szokásai alapján. Vásárlói szegmentáció attitűdök és vásárlói magatartás figyelembe vételével.

Insight: A Promo hunter vásárlók között találjuk a legnagyobb fogyasztói bázist az ‚A’ üzletláncot illetően, így a vásárlási szokásaikhoz igazított kínálattal, árakkal, akciókkal stb. jelentős látogatói bázisnövekedést érhetünk el

Hatás: A Promo Hunter fogyasztók körében jelentős növekedést lehet elérni rendszeres, rájuk szabott akciókkal, melyet hatékonyan lehet kommunikálni a megfelelő csatornákon.

 

Töltse le, vagy lapozzon bele esettanulmányunkba!

VÁSÁRLÁS / SHOPPING - letölthető esettanulmány

Vásárlás és shopping 

  • üzletláncok
  • vásárlás
  • vásárlással kapcsolatos attitűdök

A tgidata.hu és wdba2ws.com/#/home honlapok tulajdonosa és üzemeltetője a:

Kantar Hoffmann Kft.
1052 Budapest | Vitkovics Mihály u. 9
Hungary
Tel: +36 (1) 267 4744  
fax: +36 (1) 267 9301
www.kantar-hoffmann.hu
hellotgi@kantar-hoffmann.hu